Drąsiai galima sakyti, kad vertimų biuras šiandien yra vienas svarbiausių vietų – nuolat esame priversti bendrauti, sudaryti sutartis, rengti įvairius projektus kartu su kitose šalyse gyvenančiais asmenimis, todėl vertimo paslaugos – būtinos. Tačiau taip pat nesunku pastebėti, kad dažnas vertimų biuras siūlo daugiau paslaugų – norintieji gali pasinaudoti dokumentų patvirtinimo, koregavimo bei kitomis paslaugomis. Vis dėlto, natūraliai kyla klausimas: ar daugiau tikrai visada yra geriau? Pasirodo, egzistuoja keletas dalykų, kuriuos reikėtų ypač atsakingai įvertinti, prieš praplečiant paslaugų asortimentą. 

Ar tai nesudarys per daug išlaidų?

Bene vienas svarbiausių dalykų, kuris gali sulaikyti jus nuo sprendimo praplėsti paslaugų asortimentą, yra laukiančios išlaidos. Ar jos nebus per didelės? Dėmesį verta atkreipti į tai, kad nusprendus teikti daugiau paslaugų, pavyzdžiui, padidinti kalbų kombinacijų skaičių ar notarinį dokumentą tvirtinimą, koregavimą, teks įdarbinti ir daugiau specialistų. Taigi, atlyginimams turėsite skirti kur kas daugiau pinigų nei iki šiol, be to, teks įrengti ir dar vieta specialistams. Tad labai svarbu iš anksto atsakingai suskaičiuoti, ar tai nebus per didelė našta jums. 

Ar jūsų klientai pageidauja papildomų paslaugų?

Puikiu rodikliu, ar reikalingos papildomos paslaugos, gali tapti ir jau esamų klientų įžvalgos – jei dažnai išgirstate jų pasiteiravimus apie papildomų paslaugų būtinybę, tai gali būti labai aiškus ženklas, kad iš tiesų verta plėsti paslaugų pasirinkimą. Vis dėlto, jei jūsų klientai net neužsimena apie papildomų paslaugų būtinybę, tai gali būti prielaida, kad jos bent šiuo metu ir nebūtų labai reikalingos. Bet kuriuo atveju, kad aiškumo ir tiesos būtų daugiau, galite surengti esamų klientų apklausą, ir sužinoti, ar jie pageidauja papildomų paslaugų. 

Taigi, belieka tik pridurti, kad didesnis vertimo biuro paslaugų skaičius tikrai ne visada yra geresnis pasirinkimas – išlieka tikimybė, kad papildomos paslaugos pareikalaus didelių išlaidų, be to, tikėtina, kad jos nesudomins klientų. Bet kuriuo atveju, svarbu pabrėžti, kad kiekvienas vertimo biuras turi galvoti apie plėtrą, o papildomos paslaugos gali tapti puikiu sprendimu, siekiant dar didesnio populiarumo, pelno ar gausesnio darbuotojų kolektyvo.